close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מינוקסי- תכשיר נגד נשירת שיער לגברים/נשים

מערכת שורשא תמוז, תשעה18/06/2015

אודות מינוקסי- תכשיר למניעת נשירת שיער

תגיות:
תכשירי השיער נגד התקרחות מינוקסי משווקים בישראל בשתי גרסאות- 2% ו- 5%. התכשיר הנפוץ מיועד לנשים ולגברים כאחד והוא מונע את המשך נשירת השיער וההתקרחות וגורם לעידוד צמיחת שיער טבעית. חשוב לדעת כי מינוקסי 2% מיועד לנשים בעוד שמינוקסי 5% מתאים לשימוש על ידי נשים וגברים. תכשיר מינוקסי מכיל הרכב של תחמוצת החנקן אשר גורם להרחבת כלי הדם, לפתיחת ערוצי ה-K ולגירוי התאים בזקיקי השיער על מנת לעודד את צמיחת השיער מחדש. התכשיר זוכה לשיעורי הצלחה גבוהים ולתוצאות משביעות רצון ונחשב לבטוח לשימוש, אך יש לקרוא היטב את אופן השימוש ותופעות הלוואי העלולות להיגרם למשתמש בתכשיר.

תכשיר מוכח ביעילותו
מינוקסי הינו תכשיר הקיים בשוק למעלה מ- 20 שנה ומחקרים רבים נערכו אודות שיעורי ההצלחה ויעילותו בעידוד וחידוש צמיחת השיער באזורים מקריחים. התכשיר מיועד לגילאי 18-65 ולנשים וגברים הסובלים מנשירת שיער תורשתית וניתן לרכוש את התכשיר ללא מרשם רופא. חשוב לדעת כי עם התחלת השימוש בתכשיר מינוקסי נגרמת לרוב החרפה של נשירת השיער אך בתוך זמן קצר רואים את השינוי ובאזורים המקריחים ניתן להבחין בבצבוץ של השיער החדש והבריא. תכשירי מינוקסי בטוחים לשימוש אך יש להקפיד על הוראות השימוש וכדאי לדעת כי התכשיר הוכח מדעית על ידי ה- FDA אך אין להשתמש במכשיר אם ידועה רגישות לאחד ממרכיביו. לכן, חשוב לקרוא בעיון את ההוראות או לפנות לרופא מומחה ולקבל הסברים.

נשירת שיער מטיפוס תורשתי
מינוקסי הינו אחד התכשירים היעילים ביותר כיום בשוק אך חשוב לזכור כי הוא מיועד לנשים וגברים הסובלים מנשירת שיער מטיפוס תורשתי. על פי הנחיות היצרן יש להתמיד במריחת התכשיר על הקרקפת למשך ארבעה עד שישה חודשים לפחות על מנת להשיג את התוצאות המבוקשות של עידוד צמיחת השיער באזורים מקריחים. כדאי לדעת כי את ההשפעה והתוצאה המלאה ניתן לאבחן רק לאחר שימוש לאורך שנה ברציפות. התכשיר מיועד לשימוש חיצוני ומונע את הצורך ליטול תרופות לעידוד צמיחת שיער ויש להשתמש בתכשיר לפי הוראות היצרן בלבד כאשר הפסקת השימוש בתכשיר מינוקסי גורמת לרוב לחידוש נשירת השיער.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה